مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 16:252024-01-20فرهنگي

از معرفی داوران یکی از بخش های جشنواره تئاتر فجر تا یک پیام


در آستانه آغاز جشنواره تئاتر فجر، بخش مسابقه نمایشنامه نویسی چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با داوری سه نمایشنامه نویس شناخته شده ایرانی برگزار شد و محمود سالاری معاون هنری وزارت ارشاد به این رویداد پیام داد.

- در آستانه آغاز جشنواره تئاتر فجر، بخش مسابقه نمایشنامه نویسی چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با داوری سه نمایشنامه نویس شناخته شده ایرانی برگزار شد و محمود سالاری معاون هنری وزارت ارشاد به این رویداد پیام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، ایوب آقاخانی، شهرام زرگر و حسین فدایی حسین داوری نمایشنامه های رسیده به بخش مسابقه نمایشنامه نویسی چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را بر عهده گرفتند.

ایوب آقاخانی (بازیگر و کارگردان، نویسنده، مترجم و مدرس تئاتر) همراه با شهرام زرگر (نویسنده، بازیگر، مترجم و مدرس تئاتر) و سیدحسین فدایی حسین (نمایشنامه نویس، مترجم، کارگردان و مدرس تئاتر) که تجربه و پیشینه حضور در هیئت های داوری و انتخاب جشنواره های متعدد تئاتری ملی و بین المللی را در رزومه فعالیت خود دارند، ارزیابی و داوری آثار رسیده به بخش نمایشنامه نویسی را انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از معرفی داوران یکی از بخش های جشنواره تئاتر فجر تا یک پیام

از معرفی داوران یکی از بخش های جشنواره تئاتر فجر تا یک پیام