مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 16:302024-01-14بين الملل

کامرون: اصلا فکر نمی کنم اسراییل باید در دیوان لاهه پاسخگو شود!


وزیر امور خارجه انگلیس با حمایت از اقدامات رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی به دیوان بین المللی دادگستری با اتهام «نسل کشی» در نوار غزه را «اشتباه» تلقی کرد.

- کامرون: اصلا فکر نمی کنم اسراییل باید در دیوان لاهه پاسخگو شود! وزیر امور خارجه انگلیس با حمایت از اقدامات رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی به دیوان بین المللی دادگستری با اتهام نسل کشی در نوار غزه را اشتباه تلقی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس، امروز (یکشنبه) در دفاع از رژیم صهیونیستی گفت که دیوان بین المللی دادگستری در لاهه نباید این رژیم را در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه آن محکوم کند! آفریقای جنوبی پرونده ای را درباره اقدام رژیم صهیونیستی به نسل کشی علیه فلسطینیان در نوار غزه تشکیل داده و خواستار محکومیت آن شده است.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که این اظهارات کامرون به رغم اظهارات پیشین او در اوایل ژانویه مطرح می شود که ابراز نگرانی کرده بود اقدامات رژیم صهیونیستی در نوار غزه ممکن است نقض قانون بین المللی حقوق بشر باشد.

کامرون در گفت ‎وگو با اسکای نیوز در دفاع از رژیم صهیونیستی درباره این پرونده گفت: من، اصلا، فکر نمی کنم که اسراییل باید پاسخگو شود! از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامرون: اصلا فکر نمی کنم اسراییل باید در دیوان لاهه پاسخگو شود!

کامرون: اصلا فکر نمی کنم اسراییل باید در دیوان لاهه پاسخگو شود!