مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 14:402024-01-19سياسي

اعتکاف از راه های دل بریدن از دنیاست


امام جمعه ابهر با بیان اینکه اعتکاف یکی از راه های دل بریدن از وابستگی دنیوی است و این موضوع برای جوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، اظهار داشت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سعید مرادپور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه اعتکاف یکی از راه های دل بریدن از وابستگی دنیوی است و این موضوع برای جوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، اظهار داشت: پیامبر ما یکی از معتکفین بزرگ است و این اعتکاف به حدی اهمیت دارد که خداوند به پیامبر خود دستور می دهد که مساجد را برای معتکفین آماده کنند.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه مهم ترین عبادت در اعتکاف روزه گرفتن و ذکر گفتن است, بیان کرد: همه خوبی های عبادت در اعتکاف جمع است.

وی در خطبه های دوم نمازجمعه این هفته ابهر، با دعوت مجدد از نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تصریح کرد: رعایت نظم و یکی از مصادیق تقوا است تا جایی که این موضوع  از آخرین وصیت های حضرت علی(ع) نیز به شمار می رود.

مرادپور با اشاره به اینکه یکی از توفیقات ائمه جمعه سراسر کشور در هفته گذشته دیدار با مقام معظم رهبری بود که یک دیدار بسیار شیرین و دلچسب است، عنوان کرد: در این دیدار حضرت آقا نکات بسیار مهم و کلیدی را بیان فرمودند که در حوزه های مختلف بسیار ارزنده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتکاف از راه های دل بریدن از دنیاست

اعتکاف از راه های دل بریدن از دنیاست