مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 09:052024-01-10حوادث

13 ساله های هوشمند قمی صندلی هوشمند ساختند


امیرمحمد صمدی و محمدمهدی ربیعی دو نوجوان 13 ساله قمی موفق به ساخت صندلی هوشمندی شدند که فاصله گردن تا مانیتور رایانه را تنظیم می کند و در صورت نشستن اشتباه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، الماس های تراش نخورده قمی پرونده ویژه ای است که در خبرگزاری فارس استان قم گشوده شده و طی آن برخی از نخبگان کودک و نوجوان قمی که توانستند اختراعات جالبی را داشته باشند، معرفی خواهند شد.

امید است با بررسی این پرونده علاوه بر معرفی این افراد که همانند الماس های تراش نخورده نیازمند رسیدگی، توجه و صیقل دهی هستند، برای دیگر خانواده ها نیز مسیر تربیت جدیدی گشوده و برای هم سن وسالان این کودکان و نوجوانان نیز ایجاد الگو و انگیزه کنیم.

در نخستین بخش از پرونده الماس های تراش نخورده قمی گفت وگویی با ترنم رازقی و مبینا سادات طباطبایی داشتیم که موفق به ساخت پهباد شده بودند.

محمدمهدی ربیعی و امیرمحمد صمدی دو نوجوان 13 ساله قمی در دومین قسمت این پرونده گفت وگویی با محمدمهدی ربیعی و امیرمحمد صمدی دو نوجوان 13 ساله قمی خواهیم داشت که موفق به ساخت صندلی ارگونومیک شدند.

* سلام، خودتان رو معرفی کنید؟ سلام من امیرمحمد صمدی و من محمدمهدی ربیعی هستیم، هر دو 13 ساله و عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 ساله های هوشمند قمی صندلی هوشمند ساختند

13 ساله های هوشمند قمی صندلی هوشمند ساختند