مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 14:502024-01-06اقتصادي

بررسی قضیه معدن کاوی در «آلمابلاغ»


بهره بردار معدن آلمابلاغ با تأکید بر اینکه این معدن مجوز فعالیت دارد، گفت: نقص دستگاه اجرایی(سازمان حفاظت محیط زیست) در اجرای قانون و عدم تعامل باعث به وجود آمدن مشکل برای معدن سنگ آهن فولادکوه شهرستان بهار شده است.

- ایسنا/همدان بهره بردار معدن آلمابلاغ با تأکید بر اینکه این معدن مجوز فعالیت دارد، گفت: نقص دستگاه اجرایی(سازمان حفاظت محیط زیست) در اجرای قانون و عدم تعامل باعث به وجود آمدن مشکل برای معدن سنگ آهن فولادکوه شهرستان بهار شده است.

رشید عبدالرضایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه معدن سنگ آهن در سال 87 به بهره بردار واگذار شده است، اظهار کرد: در سال 87 منطقه آلمابلاغ منطقه حفاظت شده نبوده و طبق قانون معدن به بهره بردار واگذار شده است ضمن اینکه قرار نیست محیط زیست و روستا تخریب شود.

وی با بیان اینکه در معرفی مناطق حفاظت شده کسب نظر سازمان صمت الزامی است، تصریح کرد: همچنین قانونگذار در قانون معادن دیده که برای انجام هر گونه فعالیت معدنی کسب نظر محیط زیست انجام شود تا علاوه بر حفظ محیط زیست از پتانسیل های معدنی مناطق استفاده شود.

عبدالرضایی با اشاره به اینکه معدن سنگ آهن آلمابلاغ ملزم به ارائه برنامه زیست محیطی است، تصریح کرد: در سال 87 که معدن مذکور واگذار شد، منطقه آلمابلاغ شکارممنوع بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی قضیه معدن کاوی در «آلمابلاغ»

بررسی قضیه معدن کاوی در «آلمابلاغ»