مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:102024-01-15اقتصادي

آخرین وضعیت ثبت اشتغال کشور در سامانه رصد


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار با تشریح آخرین وضعیت ثبت اشتغال در سامانه ملی رصد، خالص اشتغال ایجادی در سه فصل بهار، تابستان و پاییز امسال را 780 هزار نفر عنوان کرد.

- معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار با تشریح آخرین وضعیت ثبت اشتغال در سامانه ملی رصد، خالص اشتغال ایجادی در سه فصل بهار، تابستان و پاییز امسال را 780 هزار نفر عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود کریمی بیرانوند به تشریح آخرین آمار سامانه رصد اشتغال پرداخت و گفت: سامانه رصد بر خط و بر اساس کد ملی است و طبق گزارش ها آخرین وضعیت ثبت اشتغال در سامانه حدود 747 هزار نفر بوده است.

وی ادامه داد: تعهد اشتغال 1402 یک میلیون و 88 هزار و 609 شغل ایجادی بوده که از این تعداد یک میلیون و 53 هزار شغل در سامانه رصد به ثبت رسیده است و کل صحت سنجی ما حدود 73 درصد بوده است که اگر یک میلیون و 53 هزار شغل را به شکل بر خط محاسبه و ضربدر 73 درصد صحت سنجی کنیم، تا این لحظه در کشور حدود 747 هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

او خالص اشتغال ایجادی سه فصل بهار، تابستان و پاییز را بر اساس سامانه ملی رصد اشتغال تشریح کرد و گفت: میزان اشتغال در فصل بهار 728 هزار نفر، در فصل تابستان 907 هزار نفر و در پاییز امسال 706 هزار نفر بوده است که با محاسبه آنها خالص اشتغال ایجادی در این سه فصل 780 هزار نفر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ثبت اشتغال کشور در سامانه رصد

آخرین وضعیت ثبت اشتغال کشور در سامانه رصد