مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:452024-01-08اقتصادي

اجرای هوشمند سازی آبیاری در 200 هکتار از اراضی همدان


مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی جهاد کشاورزی استان همدان از اجرای هوشمند سازی آبیاری در اراضی استان خبر داد و گفت: طرح هوشمند سازی آبیاری در 200 هکتار از اراضی استان اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، امیر لاهوتیان صبح امروز در کارگروه هوشمند سازی آبیاری در سالن اجتماعات مرکز تحقیقات و کشاورزی با اشاره به هوشمند سازی آبیاری در بخش کشاورزی استان همدان اظهار کرد: در راستای افزایش بهره وری و راندمان در بخش کشاورزی حرکت به سوی کشاورزی هوشمندانه از ضروریات است.

  وی با بیان اینکه منابع آبی به عنوان مهمترین و محدود کننده ترین عامل در بخش کشاورزی باید هوشمندانه مصرف شوند افزود: مدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان از سال 1400 هوشمند سازی آبیاری را مورد توجه و در دستور کار قرار داده است.

  مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: در این خصوص جلسات کارشناسی متعددی با حضور محققان و اساتید مراکز تحقیقات کشاورزی همچنین دانشگاه و کارشناسان بخش خصوصی همچون مشاوران طراح، پیمانکاران، شرکت های دانش بنیان، شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت اشیا و تولید کنندگان لوازم برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه همراه با اجرای طرح هوشمند سازی آبیاری در مزارع پایلوت در سطح کشور و استان اعتبار مورد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای هوشمند سازی آبیاری در 200 هکتار از اراضی همدان

اجرای هوشمند سازی آبیاری در 200 هکتار از اراضی همدان