مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 23:252024-01-20سياسي

حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات راهی برای برون رفت از تنگناهاست


شرکت در انتخابات پیش رو و حضور حداکثری پای صندوق های رأی با انتخاب نیروهای صالح باید مدال افتخاری برای این مردم باشد و مشارکت راهی برای برون رفت از تنگناهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد امشب در مراسم گرامیداشت 30 دی سالروز قیام مردم قوچان علیه رژیم ستمشاهی در سال 57 و شهادت شهیدان کریمی و غلامیان در مسجد جامع این شهرستان اظهار کرد: انسان از ظرفیتی برخوردار بوده که می تواند در مقامی قرار بگیرد تا ملائکه الهی و مقرب خدای متعال بر آن فرود آیند و گفت وگو کنند.

وی با بیان اینکه انسان می تواند به گونه ای زندگی کند که مخاطب ملائکه شده و به این مقام دست پیدا کند، افزود: البته در مقابل هم انسان می تواند به گونه ای زندگی کرده که سقوط کند و شیاطین اولیا و دوستان وی شود.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: شخصیتی همچون آقانجفی قوچانی در طراز یک عالم ربانی تحت ولایت خدای متعال قرار گرفت و به مقام رفیع بندگی و تقوا و قرب به خداوند تبارک و تعالی نائل شده است و از این دست علما و شخصیت های فرزانه که به این جایگاه رفیع دست پیدا کرده اند، بسیار وجود دارد.

ابوترابی فرد با تأکید بر این موضوع که وقتی انسان خدای متعال و اولیای الهی را فراموش کند در حقیقت جایگاه انسانی خود را از بین می برد، گفت: این انسان تحت مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات راهی برای برون رفت از تنگناهاست

حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات راهی برای برون رفت از تنگناهاست