مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 17:252024-01-08ورزشي

معرفی سرمربی صنعت نفت تا پایان هفته


به همراه اعضای هیات مدیره این موسسه برای انتخاب سرمربی جدید تیم صنعت نفت به گزینه نهایی نزدیک شده ایم و امیدواریم که حداکثر تا پایان هفته رسما نام وی را اعلام کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد حسین رحمانی، ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ و دیدار رودرو با جمعی از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در بخشی از صحبت های خود اظهار کرد: بعد از استعفای تلویحی آقای ویسی در پایان بازی با گل گهر، جلسه اضطراری هیات مدیره را برگزار کردیم و توافق ضمنی مبنی بر اینکه ایشان در 3 بازی پایانی نیم فصل کنار تیم باشند و بعد استعفا کنند حاصل شد.

وی با اشاره به اینکه از همان روز جلسات مان برای تعیین شاخصه های سرمربی بعدی تیم  برگزار شد، گفت: با توجه حساسیت موضوع، رسیدن به نام نهایی سرمربی مستلزم زمان و جلسات مختلف بود و در همین راستا با گزینه های متفاوتی در این چند وقت صحبت کردیم.

مدیرعامل صنعت نفت آبادان ادامه داد: در حین انجام مذاکرات، فیلم بازی های پیشین تیم به انضمام فیلم 16، 17 بازیکنی که شرایط جذب آنها تقریبا برای ما مساعدتر بود را برای گزینه های نهایی سرمربیگری صنعت نفت ارسال کردیم.

وی با تاکید بر اینکه جذب بازیکن در نیم فصل با توجه به اینکه آنها با تیمهای شان قرارداد دارند بسیار دشوار است، بیان کرد: در چنین شرایط دشواری تنها بازیکنانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی سرمربی صنعت نفت تا پایان هفته

معرفی سرمربی صنعت نفت تا پایان هفته