مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:002024-01-17سياسي

پیام تشکر خانواده دانشجو معلم شهیده فائزه رحیمی از سپاه


خانواده دانشجو معلم شهیده فائزه رحیمی با ارسال پیامی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، خانواده دانشجو معلم شهیده فائزه رحیمی با ارسال پیامی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر کردند.

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم؛ أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ؛ جنایتکارانی که در میدان نبرد تاب ایستادن ندارند، با سنگدلی عشق مردم به سردارشان را به خاک و خون کشاندند و روز واقعه را رقم زدند.

خبر تلخ شهادت فرزندمان دانشجو معلم شهیده فائزه رحیمی  و شهادت جمعی از مردم بی گناه موجب تألم جامعه گردید و موجی از خشم و نفرت از مستکبران جاهل و خشک مغز صهیونیستی و داعشی به راه افتاد و همه کشور در اوج وحدت و انسجام خواستار گرفتن انتقام سخت از این جنایت آمریکایی ها شدند.

و امروز با انتقام سخت و دقیق سبز پوشان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و  با موشک باران مقر های این جنایت کاران مرهمی بر دلهای زخم دیده ما و تمام آزاد مردانی که  در سراسر جهان از جنایت این مستکبران به ستوه آمده اند، نهادند.

در عصری که ناامنی و زورگویی سرتاسر گیتی را فرا گرفته ما به داشتن سپاهی مقتدر و یاور مظلومان افتخار می کنیم و از فرماندهی مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تشکر خانواده دانشجو معلم شهیده فائزه رحیمی از سپاه

پیام تشکر خانواده دانشجو معلم شهیده فائزه رحیمی از سپاه