مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 08:552023-12-30سياسي

دو روی سکه تحقیر زن در غرب


نگرش غربی به زن، نگاه لذت جویانه ای است که تأمین هوای نفس مردان هوسباز و البته در سطحی بالاتر تأمین منافع مادی صاحبان کارتل های بزرگ سرمایه داری را دنبال می کند.

- فارس پلاس؛ محمدجواد اخوان در یادداشتی نوشت: آنچه تمدن غربی بر سر انسان و انسانیت آورد، قصه پرغصه ای است که در وصف آن کتاب ها می توان نوشت و باز هم حق مطلب ادا نمی شود، اما یکی از تلخ ترین صفحات این کتاب های تلخ مربوط به نوع مواجهه این تمدن با زن است.

آنچه بر سر زن امروز در جهان غرب آمده برآیند دو نوع نگاه افراط وتفریطی است که هر دو برخلاف فطرت بشر و مسیر آفرینش و در جهت نابودی خانواده و اخلاق در جامعه بشری است.

در واقع زن امروز جهان غربی در میانه کشمکش دو نوع رویکرد متضاد، و البته کاملاً غلط، گرفتار آمده که بر هر سوی این دو رویکرد گرایش یابد، در مسیر انحطاط خود و در نهایت بشریت گام نهاده است.

یک روی سکه نگرش غربی به زن، نگاه لذت جویانه ای است که تأمین هوای نفس مردان هوسباز و البته در سطحی بالاتر تأمین منافع مادی صاحبان کارتل های بزرگ سرمایه داری را دنبال می کند.

این رویکردی که تقریباً بر فضای فرهنگی و رسانه ای جهان غرب حاکم است، زن را بسان کالایی برای التذاذ و ابزاری جهت ثروت اندوزی سرمایه داران می نگرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو روی سکه تحقیر زن در غرب

دو روی سکه تحقیر زن در غرب