مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:052024-01-15اقتصادي

موردی عجیب از نبود ادارات در شهرستان باشت


جای خالی بسیاری از ادارات و نهادهای مهمی چون نمایندگی زمین شهری، حج و زیارت، انتقال خون، و خدمات درمانی، تعزیرات حکومتی ، صنعت معدن تجارت، هوا شناسی، - خبرگزاری فارس باشت-فتح الله پوران پور- جای برخی از ادارات و نهادهای مهم در شهرستان باشت مشهود است و به همین دلیل مردم باید برای کوچک ترین کار اداری خود به شهرستان همجوار (گچساران 45کیلومتر، یاسوج 120 کیلومتر) سفر کرده و هزینه های مالی و جانی زیادی را متحمل شوند، این در حالی است که بارها مسئولان استان و شهرستان به مردم این دیار وعده استقرار برخی ادارات و نهادها را در این شهرستان داده اند اما دریغ از عمل! یک شهروند باشتی در گفت وگو با فارس گفت: جای خالی بسیاری از ادارات و نهادهای مهمی چون نمایندگی زمین شهری، حج و زیارت، انتقال خون،  و خدمات درمانی،  تعزیرات حکومتی ، صنعت معدن تجارت، هوا شناسی، دارایی، بانک های سپه ،مهر ایران و .

در باشت به شدت احساس می شود و از این بابت مردم مشکلات زیادی دارند.

وی افزود: افزون بر این مشکلات، برخی ادارات مستقر در باشت مانند مخابرات، فرهنگ و ارشاد، اوقاف، ،راه شهر سازی، امور عشایر،  بانک تجارت .

مستقل نیست و زیر نظر شهرستان گچساران اداره می شود؛ بنابراین رفت و آمدها و مراجعات مکرر مردمی به مرکز استان و شهرستان گچساران آن ها را کلافه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی عجیب از نبود ادارات در شهرستان باشت

موردی عجیب از نبود ادارات در شهرستان باشت