مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:152024-01-20بين الملل

مایکروسافت مدعی جاسوسی هکرهای روسی شد


مایکروسافت اعلام کرد یک گروه هک تحت حمایت دولت روسیه، در 12 ژانویه به سیستم های این شرکت رخنه کرده و بعضی از ایمیل ها و اسناد حساب های کارمندان این شرکت را به سرقت برده است.

- مایکروسافت اعلام کرد یک گروه هک تحت حمایت دولت روسیه، در 12 ژانویه به سیستم های این شرکت رخنه کرده و بعضی از ایمیل ها و اسناد حساب های کارمندان این شرکت را به سرقت برده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این غول نرم افزاری آمریکایی روز جمعه اعلام کرد این گروه روسی توانست به درصد بسیار کمی از حساب های ایمیل شرکتی مایکروسافت، از جمله اعضای تیم مدیریت ارشد و کارمندان در زمینه امنیت سایبری، حقوقی و امور دیگر، دسترسی پیدا کند.

تیم تحقیقاتی تهدیدات مایکروسافت، به طور معمول در خصوص هکرهای تحت حمایت دولتی مانند گروه میدنایت بلیزارد روسیه که به گفته آنها، مسئول رخنه اخیر است، تحقیق می کند.

این شرکت اعلام کرد تحقیقاتش در خصوص این نفوذ، نشان می دهد که هکرها در ابتدا مایکروسافت را هدف قرار داده اند تا بدانند غول فناوری درباره عملکرد آنها چه می داند.

مایکروسافت اعلام کرد هکرها با استفاده از یک تکنیک نفوذ، از نوامبر سال 2023 حمله ای را برای رخنه به پلتفرم مایکروسافت آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مایکروسافت مدعی جاسوسی هکرهای روسی شد

مایکروسافت مدعی جاسوسی هکرهای روسی شد