مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:502024-01-19اجتماعي

طرح زوج و فرد در همدان از فردا آغاز می شود


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: طرح زوج و فرد از فردا شنبه، 30 دی ماه با بهره گیری از سامانه های هوشمند ثبت تخلف در رینگ اول و دوم شهر همدان اجرا می شود.

- ایسنا/همدان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: طرح زوج و فرد از فردا شنبه، 30 دی ماه با بهره گیری از سامانه های هوشمند ثبت تخلف در رینگ اول و دوم شهر همدان اجرا می شود.

سرهنگ غلامعلی همایی اظهار کرد: به دنبال تصویب روان سازی ترافیک در هسته مرکزی شهر همدان با اجرای طرح محدودیت زوج و فرد پلاک از اسفند ماه سال گذشته آغاز شد.

وی تصریح کرد: این طرح مجدد با پیگیری های به عمل آمده و در راستای اجرای هرچه بهتر طرح سامانه های هوشمند ثبت تخلف در رینگ اول و دوم شهر همدان فعال شد و از شنبه 30 دی ماه کنترل و اعمال قانون تخلفات ورود به طرح توسط دوربین های کنترل ترافیک ثابت و هوشمند انجام می شود.

همایی افزود: ساعت اجرای طرح محدودیت تردد پلاک های زوج و فرد از ساعت 16 تا 21 است و پلاک های زوج در روزهای یکشنبه و سه شنبه و پنجشنبه، پلاک های فرد در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه مجاز به ورود به محدوده طرح نیستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: 419 هزار دستگاه خودرو و 131 هزار دستگاه موتورسیکلت در همدان تردد دارند و طرح زوج و فرد حدود 50 درصد در کاهش بار ترافیکی همدان موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زوج و فرد در همدان از فردا آغاز می شود

طرح زوج و فرد در همدان از فردا آغاز می شود