مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 09:102023-12-29ورزشي

کنگره استانی زنان تاثیرگذار در خراسان جنوبی برگزار می شود


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با اشاره به این که امروز پایان مهلت ثبت نام در دومین کنگره ملی زنان تاثیرگذار است گفت: - فهمیه زنگویی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: مهلت ثبت نام در دومین کنگره ملی زنان تاثیرگذار تا 5 دی ماه بود که تا 8 دی تمدید شد و امروز پایان مهلت ثبت نام در این کنگره ملی ست.

به گفته وی کنگره همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی نیز برگزار می شود و تلاش  بر این است که کنگره استانی را 13 دی ماه به مناسب ولادت حضرت زهرا(س) همزمان با کنگره ملی برگزار کنیم.

  مدیرکل بانوان استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این کنگره ما به دنبال این هستم که بانوان شاخص استان را در بخش های هشت گانه معرفی کنیم،  اظهار داشت: کاندیدای بانوان استان سه برابر ظرفیت اصلی به مرکز معرفی خواهند شد و افراد نهایی برگزیده هم توسط شورای داوری کشوری در پایتخت انتخاب می شوند.

  زنگویی ادامه داد: دبیر علمی جشنواره مشغول ارزیابی بانوان موفق و تأثیر گذار در عرصه های فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان سازی و رسانه، فعالیت های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علم پژوهش و فن آوری، سیاست گذاری و حکمرانی و ورزش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره استانی زنان تاثیرگذار در خراسان جنوبی برگزار می شود

کنگره استانی زنان تاثیرگذار در خراسان جنوبی برگزار می شود