مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 09:452024-01-13سياسي

لزوم رفع شبهات جامعه برای حضور پرشور مردم در انتخابات


مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان این که اگر فردی خود را انقلابی و ولایی می داند باید در انتخابات شرکت کند، گفت: باید شبهات موجود در جامعه را برطرف کنیم تا در اسفندماه شاهد برگزاری انتخابات پرشوری باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علیرضا رحیمی صبح امروز (شنبه 23 دی ماه) در نشست مشترک مدیران حوزه های علمیه و مدیران کل آموزش و پرورش کشور با اعضای دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری که در سالن همایش های ساختمان شماره یک خانه معلم قم برگزار شد، اظهار کرد: اظهار کرد: سال گذشته برنامه های متعددی از سوی آموزش و پرورش در قم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در یک روز 400 یادواره شهدا در قم برگزار شد، مطرح کرد: همچنین در اوج زمان رتبه بندی معلمان 900 نفر از معلمان قمی در طرح خادمیاران رضوی شرکت کرده و به طور رایگان در مدرسه ها فعالیت انجام دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه با طرح زیست عفیفانه در مدارس به دنبال رفع شبهات هستیم، عنوان کرد: همچنین تمام مدارس گروه های جهاد تبیین را دارند.

وی با اشاره به اینکه در یک زمانی علما برای برگزاری روضه امام حسین(ع) به باغ های اطراف قم پناه می بردند، خاطرنشان کرد: امروز ما در سایه نظام اسلامی زندگی می کنیم و به راحتی می توانیم از هر چیزی سخن بگوییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رفع شبهات جامعه برای حضور پرشور مردم در انتخابات

لزوم رفع شبهات جامعه برای حضور پرشور مردم در انتخابات