مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 13:202023-12-24اجتماعي

ضرورت توجه به سیاست های توسعه کشور در انتخاب رشته دانش آموزان


مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: در مسیر انتخاب رشته باید براساس سیاست های توسعه کشور حرکت کنیم و با کمک همه اجزای دخیل در تعلیم و تربیت، - ایسنا/زنجان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: در مسیر انتخاب رشته باید براساس سیاست های توسعه کشور حرکت کنیم و با کمک همه اجزای دخیل در تعلیم و تربیت، برای تحقق هرچه بهتر سند تحول بنیادین تلاش کنیم.

مجید مرادی امروز (یکشنبه، سوم دی ماه) در جلسه کمیته انتخاب رشته دانش آموزان ابهری، با اشاره به ضرورت کمک به انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی و مسیر آینده شغلی و حرفه ای و هدایت متوازن دانش آموزان به شاخه ها رشته های تحصیلی، اظهار کرد: در این مسیر باید براساس سیاست های توسعه کشور حرکت کنیم و با کمک همه اجزا دخیل در تعلیم و تربیت، برای تحقق هرچه بهتر سند تحول بنیادین تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در سند تحول بنیادین کارکرد هدایت تحصیلی برای نظام تعلیم و تربیت تبیین شده است، ادامه داد: بر این اساس باید نظام جامع هدایت تحصیلی با هدف هدایت دانش آموزان به رشته ها و مشاغل مورد نیاز حال و آینده کشور متناسب با استعداد و علاقه مندی آنها تبیین شود.

مدیر آموزش و پرورش ابهر بیان کرد: یکی از کارهای مهم آموزش و پرورش هدایت تحصیلی است، چراکه هدایت تحصیلی نادرست عواقب جبران ناپذیری دارد و بیشترین آسیب های ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به سیاست های توسعه کشور در انتخاب رشته دانش آموزان

ضرورت توجه به سیاست های توسعه کشور در انتخاب رشته دانش آموزان