مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 00:152024-01-09سياسي

امکان شکایت علیه رژیم صهیونیستی در مجامع حقوقی جهان وجود دارد؟


بیش از 80 روز از آغاز جنایات اسراییل در نوار غزه می گذرد و نهادها و کشورهای مدعی حقوق بشر سکوت کرده اند، در همین رابطه میزگردی با حضور کارشناسان و حقوق دانان برگزار کرده ایم که راه های طرح شکایت علیه رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار دهیم.

- گروه قضایی خبرگزاری فارس: میزگرد بررسی امکان سنجی طرح شکایت علیه رژیم صهیونیستی در مجامع حقوقی جهان به میزبانی خبرگزاری فارس برگزار شد.

در این میزگرد فرزانه سدید وکیل پایه یگ دادگستری، سیدعلی میرلوحی عضو شورای کانون نخبگان بسیج حقوقدانان، محسن عامری وکیل پایه یک دادگستری و مدرس و اکبر شفیعی مدرس دانشگاه به سخنرانی پرداختند.

  فارس: هدف از امکان سنجی طرح شکایت علیه رژیم صهیونیستی در مجامع حقوقی جهان چیست؟ شادمانی: غریب به دو ماه است که شاهد جنایت های رژیم صهیونیسیتی علیه مردم مظلوم غزه هستیم؛ پیشینه این جنایت حدود هفت دهه است که علیه مردم غزه در حال انجام است.

بر اساس کنوانسیون ژنو و قراردادهای حقوقی آن که ناظر به قوانین انسان دوستانه و حقوق بشری است، آنچه امروز در غزه در حال وقوع است، جنایت علیه بشریت و مردم بی دفاع است.

تمرکز اصلی حملات رژیم صهیونیسیتی و این جنایات بر روی زنان و کودکان بی دفاع، مراکز غیرنظامی و غیردولتی و محل سکونت مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان شکایت علیه رژیم صهیونیستی در مجامع حقوقی جهان وجود دارد؟

امکان شکایت علیه رژیم صهیونیستی در مجامع حقوقی جهان وجود دارد؟