مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:202024-01-08اجتماعي

دانش آموختگان نا آشنا با بازارکار یکی از تبعات دوری دانشگاه و صنایع کشور می تواند


رییس دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان گفت: یکی از تبعات دوری دانشگاه و صنایع کشور می تواند دانش آموختگان نا آشنا با بازارکار، محیط کسب و کار و همچنین نیازهای آنان باشد که علاوه بر آن نیز شاهد حضور دانش آموختگان بدون شغل در جامعه خواهیم بود.

- ایسنا/کردستان رییس دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان گفت: یکی از تبعات دوری دانشگاه و صنایع کشور می تواند دانش آموختگان نا آشنا با بازارکار، محیط کسب و کار و همچنین نیازهای آنان باشد که علاوه بر آن نیز شاهد حضور دانش آموختگان بدون شغل در جامعه خواهیم بود.

شاهین فکور امروز در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاریردی استان کردستان در راستای مأموریت اساسی و اصلی خود که کمک به اشتغال جوانان کشور در مسیر آموزش مهارت، تربیت نیروی انسانی ماهر، کارآفرین و متخصص است، در یک سال اخیر ریل گذاری برنامه ها و استراتژی خود را در همان مسیر و وظیفه خطیر خود قرار داده است.

وی افزود: متأسفانه اینکه بیش از 40 درصد از بیکاران کشور را فارغ التحصیلان دانشگاه ها به خود اختصاص دهد آمار مناسبی نبوده و بی تردید حکایت از ضرورت بازنگری برنامه ها و راهبرد دانشگاه های ما در سطح کشور متناسب با نیاز بازار کار، اطلس مشاغل، تنوع جمعیتی، مشاغل نوظهور، آینده نگری، نیازسنجی و حتی نیازآفرینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموختگان نا آشنا با بازارکار یکی از تبعات دوری دانشگاه و صنایع کشور می تواند

دانش آموختگان نا آشنا با بازارکار یکی از تبعات دوری دانشگاه و صنایع کشور می تواند