مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:152023-12-23اقتصادي

افزایش ظرفیت نیروگاه های خورشیدی با «اینورتر» ایران ساخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، در ایران آنچه از آمار موجود می توان فهمید این است که استفاده از سوخت های فسیلی برای تولید انرژی همچنان با شیبی تند رو به افزایش .

- افزایش ظرفیت نیروگاه های خورشیدی با اینورتر ایران ساخت از زمان انقلاب صنعتی، انرژی جهان کاملا وابسته به سوخت های فسیلی شد و همین موضوع امروزه دردسر بزرگی برای بشریت یعنی تغییرات اقلیمی و گرمایش جهانی ایجاد کرده است تا جایی که حالا بسیاری از کشور های پیشرفته و حتی درحال توسعه دنیا برنامه های گسترده ای برای حذف سوخت های فسیلی و استفاده از انرژی های پاک و تجدیدپذیر در دستور کار قرار داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، در ایران آنچه از آمار موجود می توان فهمید این است که استفاده از سوخت های فسیلی برای تولید انرژی همچنان با شیبی تند رو به افزایش و سهم انرژی های پاک بسیار ناچیز است.

شرکت مهندسی توان پژوهان پاسارگاد، شرکتی دانش بنیان فعال در حوزه تجهیزات الکترونیک است که اینورتر های خورشیدی متصل به شبکه تولید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت نیروگاه های خورشیدی با «اینورتر» ایران ساخت

افزایش ظرفیت نیروگاه های خورشیدی با «اینورتر» ایران ساخت