مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 18:002023-12-30سياسي

نامردها در فتنه 88 خودشان را نشان دادند


عده ای نان انقلاب را خورده بودند ولی در حق انقلاب نامردی کردند عده ای سکوت کردند زمینه ای را ایجاد کردند که دشمنان ما از جمله آمریکا و اسراییل طمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس باشت حجت الااسلام امید گنجه ای در مراسم 9 دی این شهر اظهار داشت: خداوند متعال به حضرت موسی وحی فرمود که مردم را  به روزهای خدا ( ایام الله) یادآوری کن.

گنجه ای ادامه داد: یکی از این ایام الله در انقلاب اسلامی بی شک روز 9 دی است رهبر معظم انقلاب هم فرمودند که روز 9 دی یوم الله است.

وی درباره مبنای قرآن در نام گذاری ایام الله عنوان کرد: ملاک و معیار ایام الله این است در روزهایی که انسان دست قدرت خدا را دیده نشانه های الهی را در واقعه ای دیده است حقیقتا 9 دی از وقایعی بود که دست قدرت خدا را دیدیم.

این خطیب جمعه افزود: تمام کفر در یک جنگ در مقابل تمام اسلام یعنی اسلام واقعی ایستاده بودند از سلطنت طلب تا همجنسگرا، منافقین و دشمنان این نظام و انقلاب بستری را فراهم دیدند.

   وی با اشاره به خیانت عده ای تصریح کرد: عده ای نان انقلاب را خورده بودند ولی در حق انقلاب  نامردی کردند عده ای سکوت کردند زمینه ای را ایجاد کردند که دشمنان ما از جمله آمریکا و اسراییل طمع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامردها در فتنه 88 خودشان را نشان دادند

نامردها در فتنه 88 خودشان را نشان دادند