مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 16:012023-12-22فرهنگي

در یادبود مرحوم ناصر عبداللهی در بندرعباس چه گذشت؟+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در هفدهمین یادبود درگذشت مرحوم ناصر عبداللهی همه آمدند از اهالی موسیقی ، هنرمندان، اصحاب رسانه و دوستداران صدای گرم جنوب.

همه در آرامستان باغو شهر بندرعباس گردهم آمده بودند تا یاد خواننده ای را گرامی بدارند که با صدای زییای و گرمش، یا فاطمه بنت نبی را با چنان زیبایی اجرا کرد که 17 سال پس از فوتش هنوز در یادها جاودانه است.

اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این گردهمایی از مرحوم ناصر عبداللهی گفت و از منش و رفتار او و بزرگی او حرف به میان آورد.

اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان وی اینگونه گفت که مرحوم عبدالهی از خوانندگان مطرح  هرمزگانی بود و دوستداران و کسانی که در این راه قدم می گذارند او را به عنوان یک الگو بر می گزینند.

به گفته این مسئول، اقیانوس بزرگی مرحوم عبدالهی نه تنها در نوای او آمیخته بود بلکه در رفتار و زندگی او نیز تاثیر گذاشته و آهنگ جنوب را با فرهنگ ساحل نشینی در هم آمیخته است.

جهانگیری با ارائه پیشنهادی گفت: برای بزرگداشت این خواننده هرمزگانی یک رویداد دائمی با عنوان ناصریا   با دبیر خانه مستقل و جایزه ویژه در استان ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در یادبود مرحوم ناصر عبداللهی در بندرعباس چه گذشت؟+عکس

در یادبود مرحوم ناصر عبداللهی در بندرعباس چه گذشت؟+عکس