مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:402023-12-23اقتصادي

شناسایی 580 واحد صنفی متخلف در طرح ویژه شب یلدای گیلان


مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا از 15 لغایت 30 آذرماه امسال در سطح استان، گفت: در این طرح 580 واحد دارای تخلف شناسایی شدند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا از 15 لغایت 30 آذرماه امسال در سطح استان، گفت: در این طرح 580 واحد دارای تخلف شناسایی شدند.

مرتضی امینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا با حضور بازرسان تعزیرات حکومتی استان گیلان، اظهار کرد: طرح نظارتی اداره کل تعزیرات حکومتی استان از 15 لغایت 30 آذرماه امسال در سطح استان به اجرا درآمد.

وی افزود: در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه یلدا و همچنین طرح نظارتی ویژه در حوزه تامین، تولید و عرضه مرغ، اداره کل تعزیرات حکومتی گیلان با همراهی دستگاه های ذیربط و ضابط اقدام به برگزاری گشت مشترک و نظارت بر واحدهای صنفی و غیر صنفی از جمله آجیل و خشکبار، میوه فروشی ها، شیرینی فروشی ها، مراکز عرضه مرغ و سایر کالاهای پرمصرف در مقطع زمانی مذکور براساس مصوبات سازمانی اقدام نموده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد واحدهای گشت سیار تعزیرات حکومتی استان در راستای اجرای طرح ویژه یلدا، خاطرنشان کرد: طی این مدت 80 اکیپ گشت اقدام به 621 فقره بازرسی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 580 واحد صنفی متخلف در طرح ویژه شب یلدای گیلان

شناسایی 580 واحد صنفی متخلف در طرح ویژه شب یلدای گیلان