مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:452024-01-01سياسي

فساد، مخرج مشترک دو حزب سنتی آمریکا


مخرج مشترک دو حزب دموکرات و جمهوری خواه در آمریکا فساد است.

نکته مهم و قابل تأمل اینکه رؤسای جمهور سابق و کنونی آمریکا هیچ یک به صراحت اتهامات واردشده علیه خود را منکر نشده اند، - اما از اختیارات قانونی برای افشا نشدن و طرح اتهامات استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیش رو یادداشت اختصاصی حنیف غفاری، کارشناس مسائل بین الملل در پایگاه راهبرد معاصر است که در ادامه می توانید بخوانید: هرچقدر به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نزدیک تر می شویم، تلاش رسانه ها و سیاستمداران دو حزب دموکرات و جمهوری خواه برای افشای پرونده های فساد از یکدیگر بیشتر می شود.

در یک سوی معادله دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا قرار دارد؛ فردی که اکنون چهار پرونده قضایی علیه وی مطرح است که از فرار مالیاتی در نیویورک تا مخفی سازی اسناد فوق سری دولتی در فلوریدا (ویلای شخصی اش) در دوران پس از ریاست جمهوری را شامل می شود.

در سال های اخیر بسیاری از نظرسنجی های عمومی و ایالتی بیانگر اطمینان نداشتن و نارضایتی مطلق شهروندان آمریکایی نسبت به هر دو حزب سنتی این کشور بوده است مهم ترین پرونده باز علیه ترامپ مربوط به تقلب سازمان یافته و تلاش برای تغییر عامدانه نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2020 میلادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فساد، مخرج مشترک دو حزب سنتی آمریکا

فساد، مخرج مشترک دو حزب سنتی آمریکا