مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:402024-01-15بين الملل

رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان: 100 کشتی حامل کمک به غزه ارسال می کنیم


رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان در سخنانی با اشاره به نقش این اتحادیه در حمایت از فلسطین از برنامه خود برای ارسال 100 کشتی حامل کمک به نوار غزه خبر داد.

- رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان: 100 کشتی حامل کمک به غزه ارسال می کنیم رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان در سخنانی با اشاره به نقش این اتحادیه در حمایت از فلسطین از برنامه خود برای ارسال 100 کشتی حامل کمک به نوار غزه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیخ علی محی الدین قره داغی در گفت وگو با شبکه الجزیره در این باره اظهار کرد: اتحادیه نقش مهمی در راستای دفاع از حقوق ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه از هفتم اکتبر به بعد ایفا کرده است.

رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان تاکید کرد: اتحادیه جهانی علمای مسلمان نقش مهمی در راستای تشویق امت اسلام به حمایت از فلسطین و اعتصاب سراسری با مشارکت ملت های عربی و اسلامی ایفا کرده است.

وی گفت: طرح ها و برنامه های دیگری نیز در حمایت از غزه طی روزهای آینده به کشورهای اسلامی بزرگ همچون ترکیه، مالزی و اندونزی ارائه خواهد شد.

قره داغی افزود: هیئتی متشکل از اتحادیه جهانی علمای مسلمان به ریاست من هماهنگی های لازم را با مصر به منظور ورود کمک ها به نوار غزه از طریق گذرگاه رفح انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان: 100 کشتی حامل کمک به غزه ارسال می کنیم

رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان: 100 کشتی حامل کمک به غزه ارسال می کنیم