مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 21:552024-01-05سياسي

مهلت سه روزه داوطلبان برای اعتراض به نتایج صلاحیت ها


داوطلبانی که عدم احراز صلاحیت شده اند می توانند از 17 الی 19 دی ماه به مدت سه روز با پیگیری مجدد در سامانه اعلامی شورای نگهبان شکایت خود را ثبت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سید محمدتقی شاهچراغی، معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اعلام احراز صلاحیت داوطلبان، گفت: داوطلبانی که عدم احراز صلاحیت شده اند می توانند از 17 الی 19 دی ماه به مدت سه روز از ساعت 8 صبح الی 18 با پیگیری مجدد در سامانه اعلامی شورای نگهبان شکایت خود را ثبت کنند و این اعتراض ها در یک دوره 30 روز توسط شورای نگهبان بررسی و نتایج اعلام خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات کشور با تاکید بر اینکه رعایت بی طرفی مجریان در مراحل اجرایی انتخابات ضروری است، گفت: بی طرفی و پرهیز از جانب داری در تمامی مراحل اجرایی برگزاری انتخابات 11 اسفندماه سال جاری، از سوی مسئولین، امری ضروری و قطعی است.

  شاهچراغی تصریح کرد: مدیران در دولت سیزدهم هیچ شأنی به جز خدمتگزاری برای خود قائل نیستند و در واقع خدمتگزاری مطلوب حق ملت عزیز ایران اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: ستاد انتخابات کشور و دولت سیزدهم تمامی ظرفیت ها، امکانات و توان خود را برای برگزاری هرچه بهتر انتخاباتی سالم، با دقت و نظارت به کار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت سه روزه داوطلبان برای اعتراض به نتایج صلاحیت ها

مهلت سه روزه داوطلبان برای اعتراض به نتایج صلاحیت ها