مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:152024-01-20اجتماعي

قمی ها در هفته جاری منتظر بارش باران باشند


برای روز سه شنبه بارش باران را در تمام نواحی استان پیش بینی می کنیم؛ روز چهارشنبه این بارش ها به طور پراکنده ادامه دارد و در ساعات پایانی روز سامانه بارشی آسمان استان را ترک می کند.

- ایسنا/قم کارشناس هواشناسی قم اظهار کرد: برای روز سه شنبه بارش باران را در تمام نواحی استان پیش بینی می کنیم؛ روز چهارشنبه این بارش ها به طور پراکنده ادامه دارد و در ساعات پایانی روز سامانه بارشی آسمان استان را ترک می کند.

محمدرضا قاضی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با وضعیت جوی قم در هفته جاری اظهار کرد: امروز و فردا(یکشنبه) آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی قم تاکید کرد: برای اواخر روز دوشنبه سامانه بارشی آسمان استان را در بر می گیرد و شاهد بارش باران خواهیم بود.

وی ادامه داد: برای روز سه شنبه بارش باران را در تمام نواحی استان پیش بینی می کنیم؛ روز چهارشنبه این بارش ها به طور پراکنده ادامه دارد و در ساعات پایانی روز سامانه بارشی آسمان استان را ترک می کند.

قاضی یادآور شد: روز پنچشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری و مه آلود خواهد بود و انتظار داریم روز جمعه شاهد افزایش ابر در آسمان استان باشیم.

وی با بیان اینکه روز پنجشنبه سردترین روز در هفته جاری است، افزود: با توجه به فعالیت سامانه بارشی حداقل و حداکثر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمی ها در هفته جاری منتظر بارش باران باشند

قمی ها در هفته جاری منتظر بارش باران باشند