مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 16:352023-12-25اقتصادي

آماده باش صادراتی در خراسان جنوبی


ترافیک صادرات در تنها گذرگاه تجاری خراسان جنوبی سبب شد تا امروز جلسه فوق العاده شورای ساماندهی مبادلات مرزی در ماهیرود به دستور استاندار برگزار و با حضور مسوولان گمرک تا ساعت 24 شب از فرایند توقف چند روزه کامیون ها جلوگیری شود.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛  افزایش حجم ترانزیت و صادرات در تنها گذرگاه تجاری مرزی خراسان جنوبی (مرز ماهیرود) سبب افزایش مبادلات و رفت و آمدهای بسیاری کامیون های ترانزیتی کالا در این معبر تجاری مرزی استان شده است به طور که شاهد ترافیک کامیون های صادراتی در این معبر تجاری مرزی هستیم و به همین واسطه ساعات کار مرز و گمرک ماهیرود افزایش یافت تا معطلی کامیون های ترانزیتی نیز کاهش یابد.

ترافیک صادرات در تنها گذرگاه تجاری سبب شد تا امروز  جلسه فوق العاده شورای ساماندهی مبادلات مرزی در ماهیرود به دستور استاندار خراسان جنوبی برگزار و با حضور مسوولان گمرک تا ساعت 24 شب از فرایند توقف چند روزه کامیون ها جلوگیری شود.

جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسام جنوبی امروز در حاشیه جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی که در مرز ماهیرود برگزار شد، اظهار داشت: بر حسب دستور استاندار خراسان جنوبی امروز جلسه فوق العاده ای با عنوان شورای ساماندهی مبادلات مرزی در مرز ماهیرود برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش صادراتی در خراسان جنوبی

آماده باش صادراتی در خراسان جنوبی