مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 17:152024-01-19سياسي

اقدام مقتدرانه سپاه باید در تاریخ ثبت شود


امام جمعه ماهدشت به دوشنبه شب گذشته مقرهای تروریستی داعش و موساد در سوریه و اربیل مورد حمله موشکی سپاه قرار گرفته و منهدم شد کرد و گفت: به گفته مقامات سپاه این آغاز انتقام از تروریست ها بوده و تا آخرین نفر آنها مورد ضربه قرار خواهند گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماهدشت، حجت الاسلام والمسلمین علی رادمرد، امام جمعه ماهدشت، امروز در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه ایام اعتکاف رجبیه بسیار روزهای ارزشمند و ذی قیمتی است، گفت: سنت اعتکاف یکی از اسرارآمیزترین عبادات است.

همه عبادات اسرارآمیزند و باید در طول حیات خود با سیر معنوی و روحانی و تقوا ورزی به این اسرار پی ببریم.

وی با اشاره به اینکه اعتکاف علاوه بر عبادتی ترکیبی بخشی از مناسک آن با عبادات دیگر مثل روزه و نماز آمیخته است، افزود: دارای مناسک خاص به خود نیز هست؛ قاعدتا باید اسراری مرکب و مضاعف داشته باشد.

رادمرد در پاسخ به این سوال که اما راهکار رسیدن به حکمت و اسرار عبادات از جمله سنت اعتکاف چیست؟ ادامه داد: در یک بیان ساده، راهکار رسیدن به حکمت و اسرار عبادات، سبک باری و سبک بالی است.

   وی با اشاره به بیان حضرت در راستای این کلام الهی درباره شهیدان است که: وَ یسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیهِمْ وَ لَا هُمْ یحْ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام مقتدرانه سپاه باید در تاریخ ثبت شود

اقدام مقتدرانه سپاه باید در تاریخ ثبت شود