مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 18:452024-01-13اقتصادي

ثبت 3 هزار کشت قراردادی گندم و دانه های روغنی در زنجان


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: تاکنون بیش از 3 هزار 300 کشت قراردادی گندم و دانه های روغنی کلزا، گلرنگ و کاملینا در سال زراعی 1403_1402 در استان زنجان ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ولی الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای تسهیل در امر کشت قراردادی، کشاورزان می توانند در راستای ثبت کشت قراردادی به صورت حضوری و اختیاری به نزدیک ترین مرکز خرید گندم اعم از سیلوها و کارخانجات آردسازی محل اقامت خود مراجعه کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: تاکنون بیش از 3 هزار و 300 کشت قراردادی گندم و دانه های روغنی کلزا، گلرنگ و کاملینا در سال زراعی 1403_1402 در استان زنجان ثبت شده است.

وی افزود: کشت قراردادی بیش از 40 هزار هکتار در قالب بیش از 3 هزار و 300 قرارداد با کشاورزان به ثبت رسیده و از مزایای کشت قراردادی گندم، دانه های روغنی کلزا، گلرنگ و کاملینا استفاده خواهند کرد.

زمانی با بیان اینکه خرید محصول و پرداخت به موقع وجه محصول خریداری شده به تولیدکنندگان طبق قرارداد امکان پذیر است، ادامه داد: یکی دیگر از مزایای کشت قراردادی، پرداخت مبلغ 150 هزارتویمان به ازای هر تن کرایه حمل گندم به کشاورزان از مزرعه تا مراکز تحویل گیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 3 هزار کشت قراردادی گندم و دانه های روغنی در زنجان

ثبت 3 هزار کشت قراردادی گندم و دانه های روغنی در زنجان