مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:502024-01-03سياسي

تعبیر متفاوت آیت الله سیدان از «ام ابیها»


استاد درس خارج فقه حوزه علمیه خراسان گفت: «ام ابیها» به معنای «مادر پدرش» است و آنچه می توان درباره این صفت توضیح داد آن است که رفتار هر فرد با فرزند و والدینش تفاوت دارد، - ایسنا/خراسان رضوی استاد درس خارج فقه حوزه علمیه خراسان گفت: ام ابیها به معنای مادر پدرش است و آنچه می توان درباره این صفت توضیح داد آن است که رفتار هر فرد با فرزند و والدینش تفاوت دارد، برخورد با فرزند با علاقه و محبت است و در مقام پدر همراه با خطاب و عتاب است، اما برخورد با مادر، با اطاعت و احترام ویژه اوست.

آیت الله سیدجعفر سیدان در گفت گو با ایسنا در خصوص شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: سخن گفتن درباره ایشان کاری سهل و دشوار است، کار ساده ای است از باب اینکه فضائل بسیاری دارند و از آن جهت دشوار است که متحیر می شوی از کدام یک سخن بگویی.

وی بیان کرد: همه فضائل همچون علم، حلم، شجاعت، سخاوت و عبادت در حد کمال در شخصیت حضرت فاطمه(س) وجود دارد، به گونه ‎ای که غیرقابل وصف است.

وجود مقدس ایشان ام ابیها به معنای مادر پدرش است و آنچه می توان درباره این صفت توضیح داد آن است که رفتار هر فرد با فرزند و والدینش تفاوت دارد، برخورد با فرزند با علاقه و محبت و در مقام پدر همراه با خطاب و عتاب است، اما برخورد با مادر، با اطاعت و احترام ویژه به اوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعبیر متفاوت آیت الله سیدان از «ام ابیها»

تعبیر متفاوت آیت الله سیدان از «ام ابیها»