مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 08:252023-12-26سياسي

رییس دانشگاه اصفهان: تعامل صنعت با دانشگاه تحول ساز است


آمدن صنایع به ناحیه نوآوری دانشگاه اصفهان می تواند اقدامی تحول ساز باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسین هرسیج، رییس دانشگاه اصفهان در مراسم انعقاد توافق نامه جامع همکاری مشترک دانشگاه اصفهان با گروه صنعتی انتخاب اظهار داشت: برای تبیین مشکلات تعامل دانشگاه و صنعت، می توان از نظریه تعادل نقطه ای استفاده کرد.

  وی افزود: در الگوی تعادل نقطه ای، پایداری وضع موجود یک بعد و تحول و تغییرات بعد دیگر است، بسیاری از مشکلات تعامل ما با صنعت ناشی از چسبندگی به وضع موجود است و برای رفع این چسبندگی، جلسات با دستور کار مشخص و رصد مسیر طی شده ضروری است.

هرسیج ادامه داد: آمدن صنایع به ناحیه نوآوری دانشگاه اصفهان می تواند اقدامی تحول ساز باشد، مشاهدات امروز و گزارشات نشان می دهد تحول شروع شده و باید به نحو شایسته اطلاع رسانی شود.

رییس دانشگاه اصفهان بیان کرد: دانشگاه اصفهان با توجه به جامعیتی که دارد و به عنوان بزرگترین دانشگاه در مرکز کشور، می تواند در شکل دادن به فن آوری های بلوغ یافته، نقش ایفا کند.

غلامحسین کسایی، معاون تحقیق و توسعه گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در این جلسه گفت: برقراری ارتباط با دانشگاه ها راهی اجتناب ناپذیر است که صنعت پیمودن آن را شروع کرده و به صبر و برنامه ریزی نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه اصفهان: تعامل صنعت با دانشگاه تحول ساز است

رییس دانشگاه اصفهان: تعامل صنعت با دانشگاه تحول ساز است