مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 08:402024-01-13سياسي

مسائل سیستان و بلوچستان توسط دانشگاه ها باید حل شود


مسائل استان، اساساً توسط دانشگاه ها باید حل شود بنابراین از روسای دانشگاه ها و اساتید می خواهم در میدان فعالیت های مختلف و عرصه های پیشرفت استان حضور داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی در مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه سیستان و بلوچستان و علوم پزشکی زاهدان اظهار داشت: باید نگاه و اندیشه توحیدی در آموزش و پرورش مورد توجه قرار بگیرد.

وی بیان کرد: مسائل استان، اساساً توسط دانشگاهها باید حل شود بنابراین از روسای دانشگاهها و اساتید می خواهم در میدان فعالیت های مختلف و عرصه های پیشرفت استان حضور داشته باشند.

وی با اشاره به مصوبات جلسات قبلی ها همفکری با دانشگاهیان استان تصریح کرد: همفکری و هم افزایی در زمینه مشکلات حوزه مدیریتی، عرصه صنعت، آموزش و تجارت مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بیکاری تحصیل کردگان از مهمترین مواردی است که باید از سوی دانشگاهها بررسی شود باید میزان فارغ التحصیلان رشته ها با بازار کار مورد ارزیابی قرار گیرد.

کرمی تصریح کرد: اساتید باید در راه اندازی و حضور در شرکت های دانش بنیان و پارکهای علم و فناوری حضور چشمگیری داشته باشند.

وی افزود: ظرفیت های خاصی در استان وجود دارد؛ احداث 7 کارخانه در زمینه های مس، طلا، فعال شدن بخش تجارت و فعالیت 100 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل سیستان و بلوچستان توسط دانشگاه ها باید حل شود

مسائل سیستان و بلوچستان توسط دانشگاه ها باید حل شود