مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 23:102024-01-09سياسي

قرآن و معارف اهل بیت(ع)، نسخه رهایی بشر از مصائب امروز


حقیقت این است که قرآن کریم در جایگاه نخست و پس از آن، کلام نورانی اهل بیت(ع)، دریایی زلال و بی پایان از معارف الهی است که انسان برای تکامل و تعالی به آن نیازمند است.

- ایسنا/قم حقیقت این است که قرآن کریم در جایگاه نخست و پس از آن، کلام نورانی اهل بیت(ع)، دریایی زلال و بی پایان از معارف الهی است که انسان برای تکامل و تعالی به آن نیازمند است.

آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید برای آیین افتتاحیه بخش معارفی چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که شامگاه 19 دی ماه در سالن اجتماعات امامزاده شاه سید علی(ع) برگزار شد، پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم قال رسول الله صلی الله علیه وآله: اِذَا التَبَسَت عَلَیکُمُ الفِتَنُ، کَقِطَعِ الَّیلِ المُظلِمِ فَعَلَیکُم بِالقُرآنِ.

(اصول کافی ج 2 ص 459) در ابتدا لازم است از همه دست اندرکاران و مسئولان این مسابقات با برکت تقدیر و تشکر نمایم و امیدوارم این برنامه گام مفیدی در جهت معرفی و انتشار معارف ناب قرآنی و روایی باشد.

حقیقت این است که قرآن کریم در جایگاه نخست و پس از آن، کلام نورانی اهل بیت (ع)، دریایی زلال و بی پایان از معارف الهی است که انسان برای تکامل و تعالی به آن نیازمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن و معارف اهل بیت(ع)، نسخه رهایی بشر از مصائب امروز

قرآن و معارف اهل بیت(ع)، نسخه رهایی بشر از مصائب امروز