مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 18:402023-12-24ورزشي

ظرفیت خدمات شهری به مساجد افزایش پیدا کرده است


سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم با اشاره به سند چشم انداز شهرداری و محلات مسجد محور بیان کرد: باید جهان شهری دینی داشته باشیم و در این راستا ظرفیت خدمات شهری به مساجد افزایش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام سید احمد طباطبایی، در نشست شهردار قم با جمعی از ائمه جماعات مساجد شهر با اشاره به سند چشم انداز شهرداری و محلات مسجد محور بیان کرد: باید جهان شهری دینی داشته باشیم و در این راستا ظرفیت خدمات شهری به مساجد افزایش پیدا کرده و به 15 میلیارد تومان در سال رسیده است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری عنوان کرد: در حوزه ورزش با تخفیف 40 درصدی مراکز ورزشی، اردوهای نیم بها، المپیاد فرزندان انقلاب، برپایی ایستگاه های نشاط شهرداری همکاری فعال داشته است.

وی به کارهای حوزه فرهنگی شهرداری قم اشاره و افزود: مشارکت در برگزاری یادواره ها، جشنواره عمار، راهیان نور، زیارت دوره از ظرفیت های فرهنگی شهرداری است.

طباطبابی گفت: هویت تاریخی محلات با محوریت مساجد چهارمردان، باغ پنبه و مسجد جامع و طرح محراب شهر از جمله برنامه های محلات مسجد محور است.

محمد رضاخانی، معاونت برنامه ریزی  و منابع انسانی گفت: این معاونت 270 خدمات را ارائه می دهد و چند ماموریت اصلی دارد که 2800 نفر نیروی اداری، ستادی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت خدمات شهری به مساجد افزایش پیدا کرده است

ظرفیت خدمات شهری به مساجد افزایش پیدا کرده است