مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:502024-01-15سياسي

امضای امام معصوم شرط سیر الی الله است


استاد حوزه علمیه با بیان اینکه در زیارت جامعه کبیره ائمه (ع) به عنوان واسطه در قوس صعود الی الله و قوس نزول من الله معرفی شده اند، گفت: هر کس می خواهد سیر الی الله داشته باشد امضای امام معصوم شرط است و هر خیری از خدا به بندگان می رسد و هر نعمتی که در این .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی در سخنرانی ظهر روز شهادت امام هادی (ع) در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: یکی از یاران امام هادی (ع) خدمت ایشان رسید و درخواست کرد کلامی به من یاد دهید که جامع و بلیغ باشد تا هرگاه یکی از شما اهل بیت (ع) را زیارت کنم با آن عبارات زیارت کنم و امام هادی (ع) زیارت جامعه کبیره را به او تعلیم دادند.

 وی با بیان اینکه این زیارت جامعه کبیره در منابع اصیل شیعه آمده است، گفت: این زیارت به قدری جامع و کامل است که از نظر سند صحیح ترین و از نظر فصاحت و بلاغت متن بهترین زیارات است و یک دوره کامل معارف امام شناسی را در این زیارت می توانیم مشاهده کنیم.

 استاد حوزه علمیه گفت: مرحوم مجلسی اول در جلد پنجم روضه المتقین نقل می کند که در مکاشفه ای محضر امام زمان (عج) رسید و به لکنت زبان افتاد؛ لذا شروع به خواندن زیارت جامعه کبیره کرد و امام زمان (عج) سه بار به او فرمودند زیارت خوبی است؛ همچنین مرحوم سید احمد رشتی نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای امام معصوم شرط سیر الی الله است

امضای امام معصوم شرط سیر الی الله است