مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 11:202024-01-05سياسي

پرداخت 9 هزار وام قرض الحسنه از محل اعتبارات سفر نخست رییسی به زنجان


مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان گفت: تاکنون توانسته ایم از محل دوره نخست سفر رییس جمهوری به استان، تعداد 9 هزار و 195 مورد تسهیلات قرض الحسنه به مردم پرداخت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیلی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی سامد اظهار داشت: در دور نخست سفر رییس جمهور به استان که آبان ماه سال 1400 اتفاق افتاد تاکنون حدود 30 هزار تماس تلفنی و مکاتبات مردمی از مردم استان جمع آوری، اخذ، ثبت و مورد پیگیری و رهگیری قرار گرفته است و نتیجه آن به مردم ابلاغ شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان تصریح کرد: تاکنون توانسته ایم از محل دوره نخست سفر رییس جمهوری به استان، تعداد 9 هزار و 195 مورد تسهیلات قرض الحسنه به مردم پرداخت کنیم.

وی افزود: همچنین 7 هزار و 281 مورد کمک های بلاعوض از محل اعتبارات ویژه سفر در دوره اول به استان به مردم تقدیم شده است.

  اسماعیلی دررابطه با نحوه تحویل و نگارش درخواست ها گفت: مردم می توانند درخواست های خود را به صورت مکتوب و با درج مشخصات خودشان ازجمله کد ملی و یک شماره تماس فعال به دفاتر و یا به تیم های مستقر در طول سفر هیات دولت در استان تحویل بده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 9 هزار وام قرض الحسنه از محل اعتبارات سفر نخست رییسی به زنجان

پرداخت 9 هزار وام قرض الحسنه از محل اعتبارات سفر نخست رییسی به زنجان