مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 18:152024-01-11بين الملل

گزارش سرویس اطلاعات خارجی روسیه از «ستون پنجم» آمریکا


سرویس اطلاعات خارجی روسیه گزارش داد که ایالات متحده قصد دارد فارغ التحصیلان روسی در برنامه های تبادل دانشجو را برای ایجاد «ستون پنجم» و پر کردن خلایی که بعد از خروج مخالفان قبلی از روسیه ایجاد شد و وادار کردن آنها به مداخله در انتخابات ریاست جمهوری برنامه .

- سرویس اطلاعات خارجی روسیه گزارش داد که ایالات متحده قصد دارد فارغ التحصیلان روسی در برنامه های تبادل دانشجو را برای ایجاد ستون پنجم و پر کردن خلایی که بعد از خروج مخالفان قبلی از روسیه ایجاد شد و وادار کردن آنها به مداخله در انتخابات ریاست جمهوری برنامه ریزی شده روسیه در ماه مارس، استخدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر مطبوعاتی سرویس اطلاعات خارجی روسیه به نقل از سرگیی ناریشکین، مدیر این سرویس گزارش داد، ایالات متحده قصد دارد تلاش های مداخله جویانه خود را با استفاده از فارغ التحصیلان روسی برنامه های تبادل آمریکایی برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری روسیه افزایش دهد.

در این بیانیه آمده است: سرگیی ناریشکین، مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه (SVR) اظهار داشت که بر اساس اطلاعات دریافتی توسط این سرویس، با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری روسیه، آژانس های امنیتی ایالات متحده در حال ابداع روش های پیچیده تر برای مداخله غیرقانونی در این رویه های دموکراتیک هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش سرویس اطلاعات خارجی روسیه از «ستون پنجم» آمریکا

گزارش سرویس اطلاعات خارجی روسیه از «ستون پنجم» آمریکا