مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 20:052024-01-15سياسي

دیدار دستیار رییس جمهور با دختر امام موسی صدر


دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی با بیان اینکه حقوق اقلیت ها یک نکته مسلم برای امام موسی صدر بود، خاطرنشان کرد: امام موسی صدر تنها برای تنظیم مناسبات سیاسی با دولت ها از حقوق اقلیت ها دفاع نمی کرد بلکه رفتار اجتماعی او از خاستگاه اسلام .

- دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی با بیان اینکه حقوق اقلیت ها یک نکته مسلم برای امام موسی صدر بود، خاطرنشان کرد: امام موسی صدر تنها برای تنظیم مناسبات سیاسی با دولت ها از حقوق اقلیت ها دفاع نمی کرد بلکه رفتار اجتماعی او از خاستگاه اسلام بود و همین تفاوت مهم شخصیت او است.

دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی با حضور در موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر با حوراء صدر رییس این موسسه دیدار و گفت وگو کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سکینه سادات پاد دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی در دیدار حوراء صدر، اندیشه های امام موسی صدر را در حوزه ماموریتی خود راهگشا خواند و گفت: ماموریتی که در دولت سیزدهم به من سپرده شده، حقوق و آزادی های اجتماعی است.

تاسیس این جایگاه برای نخستین بار صورت گرفته است و در ادبیات سازی و تولید گفتمان، نزدیکی زیادی با اندیشه های امام موسی صدر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دستیار رییس جمهور با دختر امام موسی صدر

دیدار دستیار رییس جمهور با دختر امام موسی صدر