مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 10:202023-12-26اقتصادي

چالش 871 مددجوی البرزی در حوزه مسکن برطرف شد


مدیر اداره مسکن و امور مهندسی کمیته امداد استان البرز گفت: طی9 ماهه ابتدای سال جاری رقمی معادل 34 میلیارد و 466 میلیون تومان صرف خرید، احداث و تعمیرات 871 واحد مسکونی مددجویان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مازیار محمدی، مدیر اداره مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه مسکن از جمله اساسی ترین نیازهایی است که زمینه توانمندسازی مددجویان را فراهم می کند، گفت: طی 9 ماهه ابتدای سال جاری رقمی معادل 34 میلیارد و 466 میلیون تومان صرف خرید، احداث و تعمیرات 871 واحد مسکونی مددجویان شد.

وی افزود: هزینه های انجام شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو، وام قرض الحسنه بوده است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 21 مورد کمک به خرید، 80 مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضاهای جانبی مسکن شهری و روستایی و 770 مورد کمک به تعمیر به خانواده های تحت حمایت ارائه شده است.

محمدی با بیان اینکه خرید مسکن مشمول خانواده های مددجوی سه نفر به بالا است، ادامه داد: خانواده های دو نفره و یک نفره در صورتی که نیاز به تعمیرات، احداث فضای جانبی و مرمت مسکن داشته باشند، از کمک هزینه کمیته امداد استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش 871 مددجوی البرزی در حوزه مسکن برطرف شد

چالش 871 مددجوی البرزی در حوزه مسکن برطرف شد