مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 11:352024-01-05سياسي

ستاد ارتباطات مردمی در هلال احمر زنجان فعال شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ستاد ارتباطات مردمی طرح ملی خدمت میدانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دور دوم سفر رییس جمهور به زنجان در هلال احمر استان فعال شد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ستاد ارتباطات مردمی طرح ملی خدمت میدانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دور دوم سفر رییس جمهور به زنجان در هلال احمر استان فعال شد.

حکمت اله هاشمی امروز (جمعه 15 دی ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در دور دوم سفر رییس جمهور، هلال احمر کارکردهایی را در 2 موضوع متقبل شده است.

وی به این کارکردهای جمعیت هلال احمر استان زنجان در این سفر اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه حمایتی، دارو و درمان، دندانپزشکی، توانبخشی و ناباروری که در راستای حمایت از جوانی جمعیت است که 6 میلیارد ریال اعتبار از هلال احمر مرکز برای این سفر تخصیص داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: افرادی که مدارک مثبته در این زمینه های بیان شده دارند ولی توان پرداخت هزینه های درمانی و دارویی را ندارند و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند می توانند به جمعیت هلال احمر در مرکز استان مراجعه کنند تا بتوانیم مبالغ مورد نیاز درمانی شهروندان را تخصیص دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد ارتباطات مردمی در هلال احمر زنجان فعال شد

ستاد ارتباطات مردمی در هلال احمر زنجان فعال شد