مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 17:552024-01-10سياسي

بازدید مشاور رییس جمهور از طرح ملی اتصال منطقه آزاد انزلی به خط ریل سراسری


مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از طرح ملی اتصال نخستین منطقه آزاد شمال کشور به شبکه ریلی کشور در بندر انزلی دیدن کرد.

- ایسنا/گیلان مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از طرح ملی اتصال نخستین منطقه آزاد شمال کشور به شبکه ریلی کشور در بندر انزلی دیدن کرد.

امروز (چهارشنبه، 20 دی ماه) حجت الله عبدالملکی در حاشیه حضور در منطقه آزاد انزلی، در ادامه پایش دوره ای و نظارت میدانی از طرح ملی اتصال نخستین منطقه آزاد شمال کشور به شبکه ریلی کشور دیدن کرد.

در این بازدید که محمد سجاد سیاهکارزاده، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل همراه معاونان و مدیران سازمان در آن حضور داشتند، هیأت عالی رتبه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از دو قطعه داخل و خارج محدوده منطقه آزاد انزلی که توسط پیمانکاران طرح در حال احداث و تکمیل است، دیدار کرد و مشاوران توضیحات لازم را درباره میزان پیشرفت طرح و ویژگی های متمایز ریل قاشقی که به طول حدود 700 متر در محدوده منطقه از سوی این سازمان در حال نصب شدن است، ارائه دادند.

در ادامه با وجود بارش شدید باران، عبدالملکی و هیأت همراه از مجتمع بندری کاسپین و اسکله رو رو که محل اتصال ریل قطار به کشتی های باری (رو رو) است، دیدن کرد و از نزدیک در جریان روند خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مشاور رییس جمهور از طرح ملی اتصال منطقه آزاد انزلی به خط ریل سراسری

بازدید مشاور رییس جمهور از طرح ملی اتصال منطقه آزاد انزلی به خط ریل سراسری