مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 10:162024-01-04اقتصادي

موافقت با احداث اولین شهرک انرژی خورشیدی خراسان جنوبی


 دکتر سید علی حسینی، فرماندار خوسف امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از این شهرستان اظهارداشت:  احداث اولین شهرک انرژی خورشیدی خراسان جنوبی در خوسف، در کارگروه امور زیربنایی و توسعه شهری استان مورد تأیید قرار گرفت.

وی، تصریح کرد: در این کارگروه با درخواست شرکت شهرک های صنعتی انرژی خورشیدی در راستای احداث اولین شهرک انرژی خورشیدی در زمینی به مساحت 495 هزار مترمربع موافقت شد.

وی با اشاره به ظرفیت عظیم شهرستان در انرژی خورشیدی ؛ اذعان سازمان انرژی های تجدید پذیر و بهره وری انرژی برق به اینکه این شهرستان، جزو بهترین نقاط معرفی شده در کشور برای احداث نیروگاه خورشیدی است را عامل تقویت انگیزه در راستای پیگیری های مکرر برای  احداث این شهرک در منطقه دانست و تأکید کرد: این شهرک کمک بزرگی به صنایع شهرستان و توسعه سرمایه گذاری در استان خواهد بود.

فرماندار خوسف از توسعه و افزایش تولید انرژی های خورشیدی به عنوان یک ضرورت در کشور یاد کرد و گفت: احداث و راه اندازی نیروگاه های خورشیدی در این منطقه و استفاده از برق و انرژی خورشیدی گام بزرگی در راستای افزایش ظرفیت انرژی استان نیز است.

دکتر حسینی با اشاره به ظرفیت های بی نظیر سرمایه گذاری در این شهرستان اضافه کرد: خوسف دارای بهترین شرایط برای سرمایه گذاری بوده و در این بین از حمایت و همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با احداث اولین شهرک انرژی خورشیدی خراسان جنوبی

موافقت با احداث اولین شهرک انرژی خورشیدی خراسان جنوبی