مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 09:502024-01-13سياسي

293 کیلومتر روکش آسفالت راه های بوشهر انجام شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی 293 کیلومتر روکش آسفالت راه های اصلی، فرعی و روستایی استان طی سال جاری انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در این رابطه، اظهار داشت: از این میزان عملیات روکش آسفالت 95 کیلومتر مربوط به راه های اصلی، فرعی و روستایی و 98 کیلومتر هم آسفالت حفاظتی بوده است.

وی افزود: همچنین طی این مدت 100 کیلومتر لکه گیری در محورهای استان انجام شده است.

اخترشناس خاطرنشان کرد: محورهای دیلم - بهبهان ، گناوه - دیلم ( محدوده امام حسن ) ، بوشهر - برازجان ( دالکی ) ، چغادک - خورموج ، برازجان - آبپخش  از جمله محور های استان هستند که عملیات روکش آسفالت حفاظتی در آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه انجام عملیات حفاظتی، لکه گیری و درزگیری محورهای مواصلاتی، از خرابی شدید محورهای جلوگیری می کند، یادآور شد: برای اجرای عملیات روکش آسفالت در استان اعتباری بیش از 262 میلیارد تومان از منابع ملی و استانی هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده پ ای بوشهر با اشاره به فعال بودن پروژه های راهداری استان تصریح کرد: انتظار می رود روکش آسفالت محورهای استان تا پایان سال به 360 کیلومتر برسد که از برنامه هدفگذاری بالاتر خواهد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

293 کیلومتر روکش آسفالت راه های بوشهر انجام شد

293 کیلومتر روکش آسفالت راه های بوشهر انجام شد