مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 22:002024-01-02سياسي

طرح قرار دوازدهم تداوم سیره حضرت زهرا(س) است


کاری که در قالب طرح قرار دوازدهم انجام می شود، تداوم سنت حسنه ی ائمه اطهار و حضرت زهرا(س) است که نمی توانستند به راحتی از کنار فقرا بگذرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری امروز در مراسم ویژ ه ای که به محوریت طرح قرار دوازدهم در 8 بقعه متبرکه شاخص استان قم برگزار شد با اشاره به سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت مقام مادر اظهار کرد: امام صادق(ع) در بیان تفسیر شب قدر فرمودند منظور از لیله، حضرت زهرا و مراد از قدر، خدای تبارک و تعالی است؛ یعنی فاطمه ی خدا که در معنای حدیث باید گفت یکی از شاخصه های مهم شب، رازآلود بودن آن است.

وی افزود: در قرآن کریم چندین بار از شب نام برده شده و هر بار رازی را در پس آن آیات نهفته و درباره اش سخن به میان آورده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: به این ترتیب می توان گفت زهرای مرضیه، سرّ الهی به شمار می رود.

اسکندری بیان کرد: یکی از القاب ایشان، ام ابیها به معنای مادرِ پدر است؛ می توان گفت حضرت صدیقه طاهره(س) محور و هدف نهایی پیامبر اسلام(ص) بوده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه اصل وجودی ائمه ی اطهار یکسان است خاطرنشان کرد: همه ی آنها در عالم وحدت یکی هستند ولی در عالم کثرت، ظهور و بروز متفاوتی دارند که با توجه به شرایط زمانی و مکانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح قرار دوازدهم تداوم سیره حضرت زهرا(س) است

طرح قرار دوازدهم تداوم سیره حضرت زهرا(س) است