مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:452023-12-30دانش

دو راهکار وزارت علوم برای حفظ رشته ها و بازگشت رشته های حذف شده به دانشگاه ها


معاون آموزشی وزارت علوم به دو راهکار وزارت علوم برای حفظ رشته ها و بازگشت رشته های حذف شده به دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: دانشگاه ها برای حفظ رشته مورد تقاضا از بورس صنعت در قالب قراردادهای تضمین شغلی و بیمه کردن دانشجویان شاغل به تحصیل و جذب دانشجو به .

- معاون آموزشی وزارت علوم به دو راهکار وزارت علوم برای حفظ رشته ها و بازگشت رشته های حذف شده به دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: دانشگاه ها برای حفظ رشته مورد تقاضا از بورس صنعت در قالب قراردادهای تضمین شغلی و بیمه کردن دانشجویان شاغل به تحصیل و جذب دانشجو به صورت استاد محوری را در دستورکار خود قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم عموعابدینی در کارگروه پیاده سازی آمایش و مدیریت تحول آموزش عالی استان مازندران در استانداری شهر ساری با بیان اینکه آمایش رشته و اشتغال بر اساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با هدفمند نمودن آموزش و نیاز محوری آغاز شده است، گفت: چراغ کد رشته محل های فاقد شغل در رصد وزارت علوم خاموش شده، اما حذف نشده است.

یعنی اگر کارگروه آمایش آموزش عالی هر استان، دلیل و مستندی از نیازمندی رشته مورد نظر را با تکمیل فرم پیوست اشتغال با کسب 70 امتیاز اثبات کند، فعالیت آن کد رشته از سر گرفته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو راهکار وزارت علوم برای حفظ رشته ها و بازگشت رشته های حذف شده به دانشگاه ها

دو راهکار وزارت علوم برای حفظ رشته ها و بازگشت رشته های حذف شده به دانشگاه ها