مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:052024-01-07سياسي

شایعه تایید مشروط 2 داوطلب در کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد


شایعاتی در فضای مجازی در خصوص دو نماینده فعلی استان کهگیلویه و بویراحمد که داوطلب نمایندگی مجلس دوازدهم هستند، مبنی بر تایید صلاحیت مشروط شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد شایعاتی در فضای مجازی در خصوص دو نماینده فعلی استان کهگیلویه و بویراحمد که داوطلب نمایندگی مجلس دوازدهم هستند، مبنی بر تایید صلاحیت مشروط شده است.

شور و تنور انتخابات مجلس دوازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس از سوی هیئت نظارت بر انتخابات کشور و تایید صلاحیت 3 نماینده کنونی مجلس داغ تر شده و فضای انتخاباتی این استان را وارد مرحله جدیدی کرده است.

رقابت داوطلبان مجلس دوازدهم که 54 روز دیگر به مرحله پایانی اش می رسد با اعلام نتیجه بررسی صلاحیت نامزدها از سوی شورای نگهبان تنگاتنگ تر و فشرده تر از هفته های گذشته شده است.

با این حساب رقابت انتخاباتی برای حضور در مجلس دوازدهم که از ماه ها پیش به صورت غیررسمی، شبانه و چراغ خاموش توسط برخی از داوطلبان و البته نمایندگان کنونی استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس آغاز شده بود، از همین امروز وارد مرحله جدی تر و جدیدی می شود.

هر چند در همه حوزه های انتخابیه تایید و رد صلاحیت ها اعلام شده اما این مساله در فضای حقیقی و مجازی مورد تحلیل قرار گرفته و باعث شایعاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعه تایید مشروط 2 داوطلب در کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد

شایعه تایید مشروط 2 داوطلب در کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد