مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 18:102024-01-07حوادث

جان باختن 47 موتورسوار در آذربایجان شرقی


رییس پلیس راهور آذربایجان شرقی از افزایش 18 درصدی متوفیان حوادث رانندگی موتورسیکلت در استان خبر داد و گفت: امسال47 موتور سوار در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریزف فریدون قنبرزاده رییس پلیس راهور آذربایجان شرقی از افزایش 18 درصدی متوفیان حوادث رانندگی موتورسیکلت خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 47 موتورسوار در حوادث رانندگی جان خود را ازدست داده اند و 2600 نفر مجروح شده اند.

   وی افزود: بر اساس تجزیه و تحلیل حوادث رانندگی 9 ماهه اول سال جاری در معابر درون شهری استان تعداد 47 نفر موتور سوار فوت کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 درصد افزایش داشته است.

  قنبرزاده اضافه کرد: روزانه در معابر درون شهری استان به طور متوسط 10 فقره تصادف جرحی موتورسیکلت اتفاق می افتد که نزدیک به 5 فقره از این تصادفات جرحی شدید می باشند.

  رییس پلیس راهور آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه قریب به 60 در صد متوفیان در اثر برخورد ضربه به سر جان خود را از دست داده اند تاکید کرد: استفاده از کلاه ایمنی برای تمام موتورسواران برای حفاظت و ایمنی خودشان ضروری و مهم است.

  این مقام انتظامی از موتورسواران خواست تا قبل از استفاده از این وسیله آب هوا را چک و در صورت بارندگی و لغزندگی معابر حتی الامکان از موتورسیکلت استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن 47 موتورسوار در آذربایجان شرقی

جان باختن 47 موتورسوار در آذربایجان شرقی