مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 09:552024-01-12سياسي

زمینه بهره مندی از فرصت های رویداد اردبیل 2023 در آینده هم فراهم شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به انتخاب اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال 2023 و برگزاری برنامه های مختلف و تأثیرگذار در استان طی سال جاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان عصر امروز در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل اظهار کرد: در سال جاری به دلیل رویداد اردبیل 2023 -پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو- برخی از کشورهای عضو و غیرعضو اکو در استان اردبیل حضور یافتند که از ظرفیت های منطقه در سطح کلان در حوزه اقتصادی و سیاسی استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید با شناسایی و مدیریت ظرفیت های این حضور در استان اردبیل، زمینه بهره مندی از فرصت ها را در آینده فراهم کنیم، افزود: برای مدیریت همه جانبه فرصت ها لازم است با برنامه ریزی و شناسایی آسیب ها، اجرا در فصول مختلف مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: با توجه به برگزاری موفق و مطلوب کنگره بزرگ داشت شهدای استان در سال جاری، این برنامه برای سایر استان ها هم الگو شده است که موفقیت این کنگره در سایه همدلی و عمل به وظایف مربوط هر حوزه به دست آمد.

ضرورت آمادگی دستگاه ها برای مدیریت سفر و پرهیز از غافلگیری  میرجعفریان با یادآوری هم زمانی عید نوروز با ماه مبارک رمضان، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه بهره مندی از فرصت های رویداد اردبیل 2023 در آینده هم فراهم شود

زمینه بهره مندی از فرصت های رویداد اردبیل 2023 در آینده هم فراهم شود