مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:402024-01-15سياسي

مبادلات تجاری ایران و پاکستان به 5 میلیارد دلار می رسد


طی دیدار وزیر امور خارجه ایران از پاکستان، سند برنامه همکاری تجاری راهبردی پنج ساله بین 2 کشور به امضا رسید و آمادگی آن را داریم تا روابط دوجانبه تجاری خود را به سطح پنج میلیارد دلار در پنج ساله آینده افزایش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد مدثر تیپو  شامگاه یکشنبه در بازدید از ناوگروه صلح و دوستی دریایی پاکستان که در بندرعباس برگزار شد، با اشاره به اینکه پاکستان همواره اولویت خود را به افزایش روابط تجاری با ایران اختصاص می دهد، افزود: برای ملت عظیم و برادر ایران احترام ویژه ای قائل هستیم، به ویژه برای رهبر معظم انقلاب بخاطر حمایت همیشگی ایشان از پاکستان در مسائل مختلفی که در سازمان ملل مطرح است.

این مقام پاکستانی ادامه داد: همکاری های سودمند دوسویه ما تنها به برنامه های دوجانبه محدود نمی شود بلکه پاکستان و ایران از نقطه نظرات مشترک در خصوص مسائل منطقه ای و بین المللی برخوردار بوده و متعهد به ارتقای صلح و ثبات در منطقه هستند.

دوستی دو کشور ارتقای بیشتری می یابد تیپو در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای ناوگروه پاکستان و ایران در تلاش های صمیمانه آن ها در تحکیم روابط دفاعی 2 جانبه در راستای منافع دوسویه مردمان 2 کشور، گفت: اطمینان دارم با عزم و اراده جمعی، دوستی 2 کشور در سال های آینده به سطح بالاتری افزایش خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادلات تجاری ایران و پاکستان به 5 میلیارد دلار می رسد

مبادلات تجاری ایران و پاکستان به 5 میلیارد دلار می رسد